Co vlastně děláme, když se na webu nic neděje...?

26.03.2018 22:43

Ale ano, žijeme. Nenudíme se. Skoro by se mi chtělo říct, že nestíháme. My ale toho stíháme až překvapivě mnoho, jen stačí na chvíli přibrzdit a bleskově se ohlédnout :)

Arvika složila zkoušku MA3, začala jsem s ní trénovat kovový aport a ušly jsme i první letošní longový závod na 82 km s jedním bivakem za den a půl v neskutečné zimě. Poladily jsme tréninky a zkoušíme nové věci, které k naší radosti fungují.

S Blú mám pocit, že nedělám téměř nic. Touláme se po lese, nic moc po ní nechci... Začala jsem s ní jednou týdně chodit do velké haly trénovat k Pavle Duškové a i tam si vlastně jen tak hrajeme a "nic netrénujeme". Ale zjišťuji, že má fajn přivolání, pustí blivajz z tlamy, když jí požádám, má slušný focus forward a umí pár triků. Doma už toho moc neničí a o vyvenčení si řekne. Sama aktivně vyhledává pelíšky a kenelky a odpočívá, ale na druhou stranu dokáže se soustředit celou hodinu.

Vlastně je toho docela hodně na jednu fenku po štěňatech a jedno strakaté mimino...

A já? Přežila jsem venku i v noci v teplotách pod bodem mrazu se zmrzlým jídlem i vodou, urazila jsem v tom 82 km se psem po boku a i když mi bylo sakra bídně a bolel mě každý krok, vydržela jsem nebýt hnusná na lidi ani na Arviku. Naopak, našla jsem v sobě tu lepší polovinu. Buduji a "stavím" a vidím za sebou výsledky. A i když je spousta věcí, lidí a okamžiků, co mi energii vysává, pořád nacházím spoustu zdrojů, k mé radosti obnovitelných.

V neposlední řadě děkuji těm, kteří hlídají Blú, kdy zrovna potřebuji a zodpovědně ji socializují za mě :)

Kontakt

Pavla Kadeřábková Kladno, Středočeský kraj pavla.kada@seznam.cz